مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:202023-10-25سياسي

نجات 2000 نفر از غرق شدگی در سواحل شمال


طبق آمارها 2000 نفر از غق شدگی نجات پیدا کردند؛ در واقع این افراد به غرق شدن نزدیک بودند و اگر تلاش های ناجیان و امدادگران نبود، - ایسنا/گیلان معاون وزیر کشور گفت: طبق آمارها 2000 نفر از غق شدگی نجات پیدا کردند؛ در واقع این افراد به غرق شدن نزدیک بودند و اگر تلاش های ناجیان و امدادگران نبود، حوادث تلخی رخ می داد.

محمد عباسی امروز، سوم آبان ماه در اختتامیه طرح های سالم سازی دریا که در ساحل چمخاله برگزار شد، با بیان اینکه هم افزایی ها و همراهی ها و همکاری های دست اندرکاران ساماندهی سواحل موجب شد به موفقیت دست پیدا کنیم، گفت: وحدت آفرینی رمز رشد و تعالی همه جانبه است و هر کجا اتحاد و انسجام داشتیم توفیق پیدا کردیم و هر کجا با تفرقه مواجه شدیم، به نتیجه نرسیدیم.

وی از کاهش بیش از 75 درصدی غریق ها در سواحل مازندران خبر داد و با بیان اینکه غریق های گیلان یک سوم سال گذشته بود، تاکید کرد: با رشد 140 درصدی نجات غریق ها مواجه شدیم.

معاون اجتماعی وزیر کشور، اتحاد و وحدت دست اندرکاران ستاد ساماندهی سواحل را موجب جلوگیری از خطر دانست و اظهار کرد: طبق آمارها 2000 نفر از غرق شدگی نجات پیدا کردند؛ در واقع این افراد به غرق شدن نزدیک بودند و اگر تلاش های ناجیان و امدادگران نبود، حوادث تلخی رخ می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 2000 نفر از غرق شدگی در سواحل شمال

نجات 2000 نفر از غرق شدگی در سواحل شمال